SS1600K Södra Sverige

#1
Äntligen!
Kommer inom kort att försöka mig på att köra min första IB. Vi är två som kommer köra tillsammans.
Tanken är att köra den färdiga rutten ”södra sverige”. Bra att det finns ett färdigt förslag som kan användas som förstagångsåkare. :) Då vi bor längs rutten så är det ju bara hoppa på den.
Har lusläst hemsida och forum och fått många bra tips som kommer underlätta för oss när det är dags. Tackar för det.:D
Bensinstationerna är utvalda, och ska enligt deras hemsidor vara i bruk. :)
Återkommer här när det är dags.
 
#5
Så, då var det avklarat. Blev att jag åkte själv då min kamrat fick jobb att ta hand om istället.
Detta gjorde att det drog ut på tiden så jag kom iväg lite senare. Resulterade i att jag är jättetrött nu. Det tog längre tid än jag trodde, jag behövde vila, så jag landa i Göteborg 16:10-ish... det stog still från Mölndalsbro till Tingstadstunneln. Men men, jag han hem med ca 45 minuter tillgodo.
Bara att sammanställa och skicka in kvar att göra då.
 
#6
Skönt att det gick bra, grattis i förskott men har du alla kvitton i ordning så får du säkert ditt diplom.

Kul att du använder ordet "avklarat", precis så kände jag också, efter all planering så var det bara något som skulle klaras av ... ;-)

Ha det bra!

Hälsningar,
Anders