Ja, då gäller det.
Från klockan 03:00 öppnar startfönstret i morgon.
Det är fritt val att starta mellan 03:00 och 04:00, men det verkar som de flesta går iväg tidigt.
Starten går från Salatullen, Enköping och första obligatoriska stopp blir Circle K i Sveg.
Snabbt hopp till OKQ8 Östavall, och sedan långt ben med fritt vägval ner tillbaka till starten Circle K Salatullen.
Japp - fritt vägval. De snabbare med mycket "R" i modellbeteckningarna verkar snacka om att gå ut på E4 en bit och blåsa ur sina fulleffekts tvåtaktare på 120-sträckorna.
De små Hondorna, SCV 100 Lead har inte så mycket att hämta där ute. Dom verkar satsa på den kortare sträckan ner via Kilafors, Sandviken och krångla med vägbyten istället.
Halvvägs vid Enköping kan man välja om man skall pausa vid pensionatet, eller hänga med de andra ut på nattvarvet.
Bilisten Kristinehamn, Circle K Österängen / Jönköping innan tråkvägen tillbaka tar vid.
E4an är sannerligen inte kul. Med 125a...
Men, vad skall man göra? Gamla 125or - eller nya, har inte världens bästa ljus, och bilister som inte ens orkar blända av gör färden på mindre vägar obehaglig och farlig.
Viltstängsel och mötesseparation med breda vägar är trots allt bättre än "roliga vägar" på natten.
Mer än hälften av de startande har extrabelysning - bakåt, för att minska risken att bli överkörd bakifrån av någon facebookande bilist.
Circle K Järva Krog, och sedan målgång på Circle K Salatullen Enköping.
Galet? Ja visst!
Detta är en utmaning även för de mest erfarna bland våra medlemmar.
Kan man få en 125a att hålla en 1000-miles körning?
En hundrakubikare?
En 50-kubikare...?
Håller den?
Scooters med bara 5 kW? Når dom ens det nödvändiga snittet i toppfart?
Förutsättningen för att synas på spotsidan är att man har en "spot"-sändare som går direkt mot satellit, eller en app i sin telefon; SW-connect eller Bubbler.
Somliga har det på denna körningen, andra inte.
Den som vill ut och köra med en stund, eller stå vid mackarna och kolla på spektaklet är hjärtans välkommen ut och heja på.
Tänk bara på att det finns ett lagg på Spotwallasidan om ca 10-20 minuter.
...och att kanske inte alla deltagare har tid att stanna och snacka.
Detta är en tuff körning!
Killen bakom markeringen MLU kör en wicked TDR 125. Den är svår att missa...
Dg och HAM kör var sin Honda SCV 100 Lead. Dom som kört en sådan vet vad dom går för-
...och undrar vad dom gör här.
Den lilla Reiju 50-kubikaren döljer sig bakom JLO och ???* vill jag minnas är en hyfsat ny CBR 125.
Bakom BB finns en Indian Enfield. Inte 125 direkt - mer än ur toppfarts- och hållbarhetsperspektiv.
Mer då?* Ja, någon TZR, en CBF - lite allt möjligt.
Känd MC-handlare på en Peugeot Speedfight II, vad sägs om det?
Japp - moppescootern, fast med 100cc motor.
Önska oss lycka till hörrni!