Certifieringsavgift medlem/icke medlem?

Dogpoope

Premier Member
#21
Ja, jag är hyfsat okej. De lyckades stabilisera upp det kritiska läget i helikoptern och så fort vi kom in på akuten var ett helt team och fortsatte stabilisera blodtryck och allt annat som krånglade i kroppen.

Reparation av hoj och sen är det lite rehabilitering så ger jag mig på ett nytt försök igen. Jag tänker inte ge upp bara för att jag får åka till sjukhus.
 

Dogpoope

Premier Member
#23
Det tog ett år lite drygt men nu satt den äntligen. Första kompletta turen över 1600km på under 24h. Däremot sitter jag nu och ångrar att jag kontrollerade sträcka själv med Maps.

Odometer säger 1665km genomförda med kvittotid mellan start och mål på 23.05 (sjuk dimma på två etapper som drog ner farten en hel del för att kunna ta oss fram säkert). Däremot säger Google Maps att sträckan mellan samtliga kvitton inklusive hörnpunkter endast uppnår 1585km. Sträckan på nylagd väg nedför bergsknallen syns inte när jag tar punkt till punkt och nu har jag ingen chans att på något sätt visa att vi har kört den vägen.

Är det värt att skicka in eller har vi gjort denna som ett "genrep inför en godkänd"?