" Gamla Forumet"

moose

Premier Member
#1
Hur kommer man åt artiklar från det gamla forumet? Har försökt att "söka" i det nya, får inga svar. Hur göra?
Njut av påsk o natur.
 

Hampe

Not Right Rider
Staff member
Premier Member
IBA Member
#2
God morgon, glad påsk och jag vet inte allt! :)

Det gamla forumet ligger på sin Häpp! gamla plats.
Länk här: www.ironbutt.org/forum

Lite ovant med en smula logik i sammanhanget... :p

Gamla forumet har en bra sökfunktion uppe till höger, just under jordgloben.
Använd den medans det går. Forumet kommer att finnas uppe under några år till som read-only, men sedan går det ner - och all klokskap med det.

Det är ju lite synd - men! det går alldeles utmärkt att flytta över trådar som man tycker är angelägna för alla eller för en själv.

Vi kommer att köra en kampanj för detta om ett tag, där vi kommer att be alla här inne om hjälp för att flytta över angelägna trådar.
Först skall vi dock kolla så vi har rätt rubriker uppe, och kanske sätta någon mer också så att det blir så bra struktur som möjligt här inne först.

Ber att få återkomma i ärendet!
 
Last edited:

moose

Premier Member
#4
Nu var det jag igen. Har hittat en länk som fungerar. Behövde bara en skvätt kaffe o lite fundering så kom översta delen av kroppen igång.:confused:
 

Hampe

Not Right Rider
Staff member
Premier Member
IBA Member
#5
Nej, det är inte dig det är fel på - det är mig. :D

Jag skrev först från en platta som stökar med mig ibland - den ville inte acceptera att skriva in länken jag copypasteade från det gamla forumet.

Jag postade det jag hade skrivit, och bytte till telefon. Samma skit där - så jag skrev in det manuellt istället och editerade inlägget.

...och på den tiden hann du både läsa och posta. Inte lätt att hänga med i svängarna när planeringsivern brinner hos medlemmarna.


H