Styrelsekontakt

moose

Premier Member
#1
Har försökt vid flera tillfällen under senaste månaden att få kontakt genom det formulär som finns under kontakt med olika styrelsemedlemmar utan resultat. Är det något fel på detta formulär eller något annat?Försöker på detta sätt som en sista utväg.
MVH
Dan
 

IBA Sweden

IBA Sweden
Staff member
#2
Forumet funkar alltid! :)

Jag har ingen insyn i om formuläret krånglar eller ej, men pröva att koppla dig förbi det genom att klicka på "styrelsen" under "kontakt".

Då hamnar du här:
http://ironbutt.se/Styrelsen..php
...och kan se de olika adressena i klartext.

Maila "vanligt" så skall du nog få kontakt.


@ webmaster
Vänligen kolla vad som kan vara galet med vårt formulär på hemsidan.
 
#3
Jaha, undrar om detta är fixat än. Jag fyllde i kontaktformuläret för en vecka sedan för att få veta när min certade körning från maj/juni kommer med i listan på hemsidan.

Ha det gott,
Anders
 
#5
Har två gånger skickat in "påpekanden" ang listan med Certifierade körningar. Jag finns dels med på 2 st körningar samma datum, men på två olika motorcyklar.
Sedan finns mitt namn med på ytterligare en körning, då "mitt namn" skall ha kört ännu en annan motorcykel. På DEN körningen är det dock ett annat medlemsnummer, nämligen numret före mitt. KAN ju ha slumpat sig så att vi faktiskt heter samma sak.
Sen verkar det som om det var länge sedan den sidan uppdaterades. Min körning från i somras finns fortfarande inte med.
Erik Johansson
 

IBA Sweden

IBA Sweden
Staff member
#6
Har två gånger skickat in "påpekanden" ang listan med Certifierade körningar. Jag finns dels med på 2 st körningar samma datum, men på två olika motorcyklar.
Sedan finns mitt namn med på ytterligare en körning, då "mitt namn" skall ha kört ännu en annan motorcykel. På DEN körningen är det dock ett annat medlemsnummer, nämligen numret före mitt. KAN ju ha slumpat sig så att vi faktiskt heter samma sak.
Sen verkar det som om det var länge sedan den sidan uppdaterades. Min körning från i somras finns fortfarande inte med.
Erik Johansson
Kan bara säga samma sak till dig med; maila direkt till certification(krumelur)ironbutt.se med dessa kommentarer för förklaring och/eller tillrättaläggande.
Svar skall man kunna ha inom en vecka.


...och sedan kan jag passa på att belysa lite av det som sker bakom kulisserna.
IBA Sweden har inget avlönat kansli som sitter på ett gemensamt kontor. Vi är en samling privatpersoner med olika funktioner inom IBA Sweden som sitter runt om i landet och har avgränsande bitar av arbetet med föreningen på vårt ansvar, som ideellt arbete - för att det är så kul.

# Självklart skall man få svar inom rimlig tid, och det verkar onekligen som vårt kontaktformulär just nu är till mer bekymmer än nytta. Vi undersöker!
# Självklart skall uppgifterna under "certifierade körningar" vara A: korrekta och B: uppdaterade. Vi kollar på detta!

Själva matrisen vi arbetar i sätter unika nummer på varje körning, så där skall inget fel kunna ske.
Däremot är det en ganska tung, arbetsintensiv hantering med fortfarande manuellt arbete att föra över uppgifterna, och visst kan någon rad missas eller rent av bli dubbel innan det noteras och korrigeras.
Sitter det någon där ute och läser detta med kunskap om systematisering och tid över att hjälpa till att effektivisera rutiner inom IBA så är ni hjärtans välkomna att bidra. Hör isf av er per mail, inte kontaktformulär. :rolleyes:


Erik, med ditt ärende: maila direkt till certification enligt ovan. Då kopplas vår bäste man in på jobbet att kolla vad som har hakat upp sig just här, och du skall ha ett svar inom en vecka. Vår bäste man är nämligen en tjej, so rest assured. :)