Nån som har koll på vilka styrmuffar som är varma och enkla att hantera? Priset spelar mindre roll.
Ravin Member Oct 19, 2019 #1 Oct 19, 2019 #1 Nån som har koll på vilka styrmuffar som är varma och enkla att hantera? Priset spelar mindre roll.
Daniel Mile Eater Platinum Not Right Rider Premier Member Oct 20, 2019 #2 Oct 20, 2019 #2 Jag TROR att dom jag har är Louis. Funkat som förväntat i många år. Dock kom första snön för säsongen idag. Risken är att det är färdigkört...:/
Jag TROR att dom jag har är Louis. Funkat som förväntat i många år. Dock kom första snön för säsongen idag. Risken är att det är färdigkört...:/
Ravin Member Oct 21, 2019 #3 Oct 21, 2019 #3 Daniel said: Jag TROR att dom jag har är Louis. Funkat som förväntat i många år. Dock kom första snön för säsongen idag. Risken är att det är färdigkört...:/ Click to expand... Typ dom här?
Daniel said: Jag TROR att dom jag har är Louis. Funkat som förväntat i många år. Dock kom första snön för säsongen idag. Risken är att det är färdigkört...:/ Click to expand... Typ dom här?
Daniel Mile Eater Platinum Not Right Rider Premier Member Oct 21, 2019 #4 Oct 21, 2019 #4 Liknar väldigt. På jobbet nu och kan inte kolla IRL....