Ja nu bär det iväg mot Södern.Start omkring 9.30 med ett stopp på Biltema. Lätt fortsättning med ett stopp i Malmö, skarpt läge torsdag morgon. Då skall försöket på en SS 2000 göras. Måtte medtrafikanter o fordon stå mig bi. Den tekniska supporten finns hemmave om det trasslar till sig. Länken är som följer:
https://spotwalla.com/embed.php?id=1087157224f464482c&scale=on&zoom=default&refresh=no
Gott att höra från dig Cawwa.
SS 2000 funkade ner, förstår jag?
Blir det en distans hem också?
H
Körningen gick bra.
Men blir nog ingen sträcka hem. Kedjan är defekt, så det är nervöst nog som det är. Återkommer med RR
.Usch då! Kedjan...? På FJRen...?
Ja, då är det illa!
*missatnågoteller?*
H
Hampe, Hampe, Hampe... Nu fick du allt till det. Kul!
Aaah. Kedja hör inte hemma i våra kretsar. Inte kardan heller i vissa fall (passning till Hampe som lyckades spränga kardanen på gammbumsen förrförra året). Den som vill kan ju försöka få till någon bra ordvits på det. De ord som kan ingå är t ex kardan, knut, axel, rondell, tält, haveri, bärgning, reparation, gammalt skrot, BMW etc.
Jörgen
Ack ja, jag säger bara bärgningsfirma, samarbete mellan två länder, sömnbrist, nekad hyrbil och hemma vid midnatt så förstår ni att det finns en story. Återkommer med den ... också.
...//...Eller, snarare från bolagets assistansservice via Viking. Dönickar!
Tacksam om du delar med dig av dina erfarenheter.
Hampe
Viking Sverige ... som hade problem att samarbeta med Viking DanmarkVilket bolag hade ni i SE?
Bilsport & MC här med.
Det är uppenbart att problemet ligger hos Viking, som inte förstått sitt uppdrag.
Dags att stöta på Bilsport & MC igen.