Hoppsan!
20 mil extra med extratank i topboxen:
Photo credit: www.wunderlich.de as linked below
TüV-godkänt och allt, minsann!
Synd bara att man måste ta omvägen via gaskonvertering för att det skall funka.
http://www.wunderlich.de/en/worldofexperience/concept-bikes/k/k-1200-gt-gasumbau/
...och att det är LPG-konvertering man valt, istället för "motorgas".
Men, det är väl bara att skaffa sig en "adapter" så är det lilla problemet löst...?
http://www.gasbilen.se/Att-tanka-din-gasbil/FAQFordonsgas/FAQMotorgas
Inte det, nä...?

Läs gärna beskrivningen kring tomtarna som skjutit sig själva in i evigheten, eller nära nog i vart fall.
230 bar är inte att leka med!
Hur som helst - stanna för att tanka 20 liter soppa och 10 kg propan på två olika ställen, är det en bra idé för oss...?
20 mil extra med extratank i topboxen:

Photo credit: www.wunderlich.de as linked below
TüV-godkänt och allt, minsann!
Synd bara att man måste ta omvägen via gaskonvertering för att det skall funka.
http://www.wunderlich.de/en/worldofexperience/concept-bikes/k/k-1200-gt-gasumbau/
...och att det är LPG-konvertering man valt, istället för "motorgas".
Men, det är väl bara att skaffa sig en "adapter" så är det lilla problemet löst...?
http://www.gasbilen.se/Att-tanka-din-gasbil/FAQFordonsgas/FAQMotorgas
Inte det, nä...?
Läs gärna beskrivningen kring tomtarna som skjutit sig själva in i evigheten, eller nära nog i vart fall.
230 bar är inte att leka med!
Hur som helst - stanna för att tanka 20 liter soppa och 10 kg propan på två olika ställen, är det en bra idé för oss...?